• Кошик порожній!

  • Кошик порожній!

Вулканізатори шин

Виробник: TROMMELBERG
Код товару: NV004
Артикул: NV004
Вага: 0.00
Вулканізатор для вантажних коліс NV004 ..
Виробник: TROMMELBERG
Код товару: NV002
Артикул: NV002
Вага: 0.00
Вулканізатор настільний NV002 ..
Виробник: TROMMELBERG
Код товару: NV003
Артикул: NV003
Вага: 0.00
Вулканізатор переносний NV003 ..
Показано з 1 по 3 з 3 (всього 1 сторінок)
Вулканізатори шин

Вулканізатори шин

Вулканізатор шин (вулканізаційний прес) - спеціальне пристосування, призначене для ремонту шин автомобілів методом гарячої вулканізації. Електричні вулканізатори є однією зі складових, і невід'ємних частин шиномонтажного обладнання, яким має бути оснащена сучасна шиномонтажна майстерня (шиномонтаж).

Особливо широко вулканізатори застосовувалися для ремонту автомобільних камер в старі радянські часи. Багато напевно пам'ятають як доводилося чекати близько півгодини під шиномонтажной майстерні, чекаючи поки завулканізіруется маленький прокол в камері. Зараз ремонт автомобільних камер проводиться методом так званої «холодної вулканізації», який відбувається буквально миттєво. Цим же методом користуються і для ремонту безкамерної гуми. Однак існують такі пошкодження шин, при яких не обійтися без гарячої вулканізації. Як правило це серйозно пошкодження на бічних і протекторних частинах шини, коли доводиться відновлювати частина протектора або бічній поверхні.

У двох словах, принцип вулканізації шин (і взагалі гуми), полягає в наступному:

 Сира гума (вона ж каучук, або суміш каучуку зі спеціальними компонентами) існує в природі в м'якому, тягучому стані, що нагадує пластилін. Для додання їй звичного нам пружного стану, її необхідно піддати нагріванню, приблизно до 120-150 ° C, певну кількість часу (зазвичай 20 - 40 хв.) Під тиском.Взагалі час нагрівання прийнято розраховувати наступним способом: на 1 мм товщини вулканізіруемие гуми, - 4 хв. прогріву при температурі 147 ° C.

Слід знати, що надмірний перегрів гуми як за часом, так і по температурі тягне за собою погіршення властивостей гуми, аж до повної її непридатності. Прцесс вулканізації незворотній, і починається приблизно з 90 ° C. Цей принцип і застосовується для ремонту автомобільних шин, при якому не обійтися без вулканізатора. Для різних випадків ремонту існує кілька видів вулканізаційних агрегатів. Всі вони електричні, відрізняються конструкий і зрозуміло ціною.