Зарядні і пускові пристрої
Без періодичної підзарядки акумулятора ніяк не обійтися, тому зарядний пристрій - обов'язковий атрибут в гаражі кожного автолюбителя. Торгівля пропонує безліч варіантів як суто зарядних пристроїв, так і зарядно-пускових і чисто пускових. Для правильного вибору необхідно розуміння можливостей кожного з перерахованих вище пристроїв.
Зарядні
Зарядні пристрої пройшли довгий шлях розвитку і вдосконалення. Від перших пристроїв, що представляють собою трансформатор 220/12 В, до сучасних багатофункціональних апаратів. В даний час пристрій для зарядки свинцевих акумуляторів мають можливість заряджати акумулятори на різних режимах. За рахунок цього проводиться ДЕСУЛЬФАТАЦІЯ батарей, відновлення функціоналу батарей, які зазнали глибокого розряду, автоматичне підтримання рівня заряду під час відсутності господаря.
Крім того, все частіше можна зустріти пристрій зарядний инверторное, яке відрізняється малими габаритами, має електронну схему управління і розширений функціонал. Зарядні пристрої для автомобілів випускають з вихідними напругами 12 В і 24 В. Цього достатньо для зарядки батарей легкових і вантажних авто. Якщо в пристрої додати ще одне вихідна напруга 6 В, то ми отримаємо універсальний пристрій для зарядки акумуляторів автомобілів, мотоциклів, гідроциклів, картів, газонокосарок.
Для чого потрібно пускозарядний пристрій
Рано чи пізно акумуляторна батарея (АБ) старіє, втрачає свою ємність і одного разу настає той «щасливий» момент, коли потрібно терміново їхати, а авто не заводиться. Ось в такі моменти, як правило, автолюбитель і знайомиться з таким чудовим пристроєм, як пускозарядний (ПЗУ). Функціонує воно таким чином.
Автолюбитель приходить в гараж, накидає клеми від ПЗУ на висновки акумулятора і включає ПЗУ. Поки він перевіряє тиск у балонах, рівень масла і проробляє інші процедури, обов'язкові перед виїздом, ПЗУ заряджає акумулятор. Причому це може проводитися в двох режимах: звичайному або прискореної зарядки. При пуску двигуна через стартер проходить струм від уже підзаряджені акумулятора плюс кілька сот ампер (в залежності від потужності ПЗУ), а це гарантія швидкої швидкості обертання стартера і запуску двигуна.
Якщо з яких-небудь причин двигун не завівся з першого разу, можна повторювати спроби неодноразово без ризику осипання свинцю з пластин і глибокого розряду АБ, тому що в інтервалах між пусками ПЗУ знову заряджає АБ. Наявність такого апарату в арсеналі автолюбителя, крім гарантій надійного пуску двигуна, ще й продовжує життя АБ на 25 - 30%, а це істотна економія грошей.
Пусковий пристрій
Скажемо відверто, це досить рідко зустрічається апарат. Головна частина пристрою це АБ. Її заряджають попередньо від мережі і разом з пристроєм беруть з собою в дорогу. Тепер, якщо в дорозі трапиться необхідність підключення додаткового джерела енергії паралельно до основного акумулятора або окремо від нього, можна скористатися пусковим пристроєм.
Таке ПУ може знадобитися тільки при дуже ненадійною основний АБ або при дуже відповідальною поїздці, коли потрібно виключити абсолютно будь-які ризики. Це пристрій може стати в нагоді в туристичній поїздці по місцях далеким від цивілізації, коли при тривалій стоянці може сильно розрядитися основна АБ.
Зробіть правильний вибір
При виборі будь-якого з трьох описаних пристроїв, необхідно врахувати кілька їх характеристик. Перше, на що звертають увагу, це вихідна напруга пристрою, який має збігатися з напругою вашої АБ. Ну і, звичайно, потужність, від якої залежить струм зарядки або пуску. Зрозуміло, що пусковий, зарядний або заряднопусковое пристрій для легкового автомобіля і тягача будуть сильно відрізнятися по потужності.
Людині, далекій від електротехніки, складно розібратися з тонкощами вибору конкретного екземпляра, тому йому краще звернутися за консультацією до наших продавцям-консультантам. Відповівши на кілька нескладних питань, ви отримаєте вичерпні рекомендації щодо вибору конкретного екземпляра цікавить вас апарату.