Компресорні головки
Компресорну головку можна охарактеризувати як один з основних елементів в компресорі, який сприяє забезпеченню стиснення повітря у внутрішній частині приладу. Для даних компресорних деталей характерна наявність такого головного параметра, як ступінь стиснення. Призначенням головок для компресорів є стиснення і закачування газової речовини, обдув повітря. Також при їх допомоги можна накачувати шини в автомобільних колесах, виконувати роботи з важкими видами пневматичних пристроїв.
Дані комплектуючі виконують роль стиснення повітря або газової речовини, що надходить в циліндри, що сприяє стисненню поршневих елементів. Після цього під дією тиску здійснюється надходження повітря в область мідного повітряного охолоджувача з подальшим надходженням до наступного циліндра, де він «дожимается» для великих показників тиску і підвищення ККД.
Компресорні блоки: різновиди
Якщо говорити про принцип дії, то елементи у вигляді компресорних головок можна розділити на масляний і безмасляний тип. За ступенем стиснення їх поділяють комплектуючі на одноступінчастого і багатоступінчастого типу. Також важливим фактором є класифікація циліндрів, за якими поршневі блоки поділяються на такі класифікації:
- Н-образного типу. Для даного різновиду характерна середня цінова категорія, наявність двох циліндрів, компактні розміри;
- V-образного типу. Дана група елементів має бюджетним ціновим сегментом. Для двох циліндрів характерна наявність підвищеної продуктивності;
- W-образного типу. Наявність максимальної продуктивності і високого цінового сегмента. Передбачається три циліндри.
Останній варіант є головним лідером з високою продуктивністю, якої сприяє наявність трьох циліндричних елементів. Для двоциліндрових v-образних блоків більш простої конфігурації характерна середня ступінь продуктивності і сама бюджетна вартість. Ціна на компресорні блоки н-образного типу є вищою, в порівнянні з v-подібним варіантом, однак має високі показники продуктивності і компактними характеристиками.